بسته آموزشی طراحی ستون چینه شناسی و لاگینگ ترانشه با نرم افزار کورل دراو

1,279 بازدید

اخبار ، مقالات و تحقیقات گروهی را دنبال کنید.

آموزش رایگان نرم افزار ENVI

در ENVI حرفه ای شو 🦾

0 تا 100 مفاهیم سنجش از دور

کاملا رایگان شروع کن 🧩

آموزش رایگان ArcGIS pro

واقعاااااا رایگاااااانه 🤗

آموزش گوگل ارث انجین

شدیدا توصیه شده 🌏

دانلود لندیوز 10 متری ایران و …

به کمک گوگل ارث انجین 🚀

کتاب موتور پردازش مجازی

اولین کتاب آموزش گوگل ارث انجین 📗

طبقه بندی تصاویر ماهواره ای

آشنایی با انواع روش ها 😲

پیش پردازش تصاویر ماهواره ای

هندسی – رادیومتریکی – اتمسفری 🀄

دانلود داده های آلتیمتری

ترازسنجی برای دریاچه ها 🧿

پوشش اراضی 10 متری

تولید شده توسط ESRI 🧐

نمایش سه بعدی در ArcGIS

مدل رقومی ارتفاع 🗻

مطالب پربازدید

نرم افزار کورل دراو یکی از برجسته ترین و کارامد ترین نرم افزار ها در زمینه کارهای گرافیکی می باشد که با داشتن محیطی بسیار کارآمد و رابط کاربری بالا خدمات زیادی را به طراحان گرافیکی ارائه داده است. در این بسته اموزشی قصد بر آن است تا به علاقه مندان به رشته گرافیک و به خصوص دوستانی که در…

نرم افزار کورل دراو یکی از برجسته ترین و کارامد ترین نرم افزار ها در زمینه کارهای گرافیکی می باشد که با داشتن محیطی بسیار کارآمد و رابط کاربری بالا خدمات زیادی را به طراحان گرافیکی ارائه داده است. در این بسته اموزشی قصد بر آن است تا به علاقه مندان به رشته گرافیک و به خصوص دوستانی که در زمینه های علوم چینه شناسی و فسیل شناسی، معدن، زمین شناسی فعالیت داشته اند آموزش های لازم داده شود تا ابراز رسم این نرم افزار پیشرفته در ترسیم ستون های چینه شناسی (بایواستراتیگرافی) و ترسیم لاگ های ترانشه بهره ببرند.

علاوه بر مورد فوق در این بسته آموزشی، استاندارد ها و الگوهای جهانی در رابطه با نحوه ترسیم ستون چینه شناسی و لاگینگ ارائه داده شده است تا متخصصان رشته های مرتبط بتوانند نتایج خود را در یک قالب مناسب و بروز شده ارائه دهند در همین رابطه فایل های وکتوری که الگوهای پیش فرض لیتولوژی و انواع گسل و انواع پدیده های مورفولوژیکی را دارا می باشند به علاقه مندان ارائه داده شده است تا بتواند از این بسته آموزشی نهایت استفاده را ببرند.

 

در رابطه با نسخه نرم افزار کورل  دراو به علاقه مندان پیشنهاد می شود  نسخه  corel draw x7.4 portable  را متناسب با سیستم خود نصب نمایند تا با مشکلات مربوط به نصب و کرک این نرم افزار مواجه نشوند.

ستون بایواستراتیگرافی

دوستان و علاقه مندانی که در زمینه های چینه شناسی و فسیل شناسی و دیگر گرایش های مرتبط با زمین شناسی فعالیت می کنند ممئنا با ستون های چینه شناسی آشنا هستند در این بسته آموزشی قصد بر آن است تا با در نظر گرفتن استانداردهای کلی ورعایت تمامی اصول ستون های چینه شناسی رابا استفاده از نرم افزار کورل طراحی کرد.

علاوه بر این مورد در این بسته از پترن ها و الگوهای استاندارد استفاده شده که برای همه علاقه مندان فایل اصلی که شامل پترن های لیتولوژی و گسل وقسیل و  انواع پدیده های مورفولوژیکی می باشد قرار داده شده است

مشخصات آموزش:

مدرس: مهندس رسول رخشانی

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

فرمت: ویدئوهای MP4

 

دانشجویان و فعالان در زمینه علوم زمین و معدن به خصوص در زمینه اکتشافی حتما با روش اکتشافی احداث ترانشه آشنا هستند که به خوبی روند و امتداد کانه زایی و رگه معدنی را روشن می کند در نتیجه مطالعه آن ها من جمله مهم ترین موارد در اکتشاف ماده معدنی می باشد.

در این بسته آموزشی سعی بر آن شده تا برداشت ها و مطالعاتی که در رابطه با لاگینیگ انجام شده به صورت یک فرمت استاندارد و جامع جهانی توسط نرم افزار کورل دراو طراحی شود و خروجی های دلخواه از آن گرفته شود فلذا در این بسته آموزشی هم استاندارد های لاگ ترانشه و همجنین نحوه طراحی آن با ابزار رسم نرم افزار کورل آموزش داده شده است.


نوشته های مرتبط :

آموزش های رایگان پیشنهادی :

10 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up