588 بازدید

اخبار ، مقالات و تحقیقات گروهی را دنبال کنید.

آموزش رایگان نرم افزار ENVI

در ENVI حرفه ای شو 🦾

0 تا 100 مفاهیم سنجش از دور

کاملا رایگان شروع کن 🧩

آموزش رایگان ArcGIS pro

واقعاااااا رایگاااااانه 🤗

آموزش گوگل ارث انجین

شدیدا توصیه شده 🌏

دانلود لندیوز 10 متری ایران و …

به کمک گوگل ارث انجین 🚀

کتاب موتور پردازش مجازی

اولین کتاب آموزش گوگل ارث انجین 📗

طبقه بندی تصاویر ماهواره ای

آشنایی با انواع روش ها 😲

پیش پردازش تصاویر ماهواره ای

هندسی – رادیومتریکی – اتمسفری 🀄

دانلود داده های آلتیمتری

ترازسنجی برای دریاچه ها 🧿

پوشش اراضی 10 متری

تولید شده توسط ESRI 🧐

نمایش سه بعدی در ArcGIS

مدل رقومی ارتفاع 🗻

مطالب پربازدید

کشف هر بخشی از جهان با نرم افزار  EarthArcGIS  امکان پذیر است. کار با انواع فرمت های داده ای نقشه ۲D و ۳D از جمله KML صورت می پذیرد. این نرم افزار جهت نمایش داده  ، نقشه مکان نماها ، اندازه گیری فاصله و مناطق و اضافه کردن حاشیه نویسی استفاده می شود. نرم افزار ArcGIS Earth  به راحتی درک…

1

کشف هر بخشی از جهان با نرم افزار  EarthArcGIS  امکان پذیر است. کار با انواع فرمت های داده ای نقشه ۲D و ۳D از جمله KML صورت می پذیرد.

این نرم افزار جهت نمایش داده  ، نقشه مکان نماها ، اندازه گیری فاصله و مناطق و اضافه کردن حاشیه نویسی استفاده می شود. نرم افزار ArcGIS Earth  به راحتی درک اطلاعات مکانی هر چیزی را که شما نیاز دارید، در اختیار می گذارد و بنابراین شما تصویر کامل دریافت کنید.

رفتن بهسراسر جهان

زوم نمودن باعث می شود که جهان را به پشت بام خانه خود تبدیل نمایید. کاوش عوارض زمین، اقیانوس ها، و کوه ها در هر نقطه  جهان، با نرم افزار ArcGIS Earth امکان پذیر است.

2

دیدن اطلاعات خود در جهان

در نرم افزار ArcGIS Earth با اضافه کردن بعد سوم و دیدن جزئیات بیشتر که ممکن است شما در ۲D نبینید، برای اموالی که جهت محل احداث بنا و یا پروژه های برنامه ریزی شده به کار برده می شود،استفاده می شود. با نصب کردن فرمت KML و یا خدمات وب ، آنها را در ۳D باز کنید.

3

طرح، اندازه گیری، تجزیه و تحلیل

طرح یعنی رسم نقطه، خط و یا مکان نماهای چند ضلعی جهت برجسته کردن اطلاعات.اندازه گیری یعنی اندازه گیری فاصله و مناطق در ۳D.تجزیه و تحلیل یعنی اضافه کردن یادداشت و داده های متنی که به درک تمام تصویر کمک کی کند.

5

 پیشرفت ارتباطات

گزارش وضعیت پروژه در حال حاضر به مشتریان، قانع کننده و تعاملی و در حالت ۳D است. تجسم داده برای ذی نفعان به صورت آسان به تصویر کشیده می شود. در نتیجه می توان با ایمیل، این دیدگاه را تنها با یک کلیک و یا ذخیره آن به عنوان یک تصویر، برای به اشتراک گذاشتن با دیگران استفاده نمود.

 

چگونه سوئیچینگ با نرم افزار ArcGIS Earth به سازمان شما کمک می کند ؟

  • متناسب با گردش موجود

ادامه عملیات سازمان شما با حداقل وقفه صورت می پذیرد.استفاده از نرم افزار ArcGIS Earth با فرمت های داده آشنا کار می کند. نرم افزار ArcGIS Earth رایگان است، بنابراین هر کسی می تواند آن را نصب و استفاده نمایید.

6

  • با اطمینان انتقال دهید

انتقال یک راه حل می باشد که هزاران نفر از کاربران را قادر می سازد تا نرم افزار را به سرعت باز کنند، مشاهده کنند و با داده های نقشه ۲D و ۳D کار کنند. با چند کلیک شما می توانید داده ای را به نرم افزار ArcGIS اضافه کنید.

7

  • کار با یک شریک قابل اعتماد

در طول ۴۵ سال گذشته ، ESRI در حمایت از جامعه جغرافیایی در سراسر جهان متمرکز شده است. نرم افزار ArcGIS Earth یک جزء اصلی، امن و با ثبات ESRI می باشد.

8

  • نرم افزار ArcGIS Earth به طور کامل با پایگاه نرم افزار ArcGIS کار می کند، بنابراین مطمئنا شما می توانید دسترسی به اشتراک گذاری و انتشار نقشه های شرکت و داده ای خود را داشته باشید.

9

اطلاعات بیشتر

مهندسان و توسعه دهندگان محصول ESRI در تمام طول سال به طور تمام وقت، برای ارائه نرم افزار ArcGIS Earth مشغول به کار هستند. و در حال حاضر این شرکت برای اضافه نمودن ویژگی ها ، نیاز و پیشرفت های شما که دوست دارید، تمرکز می کنند.

10

زحمت تهیه این مطلب رو جناب بدوی کشیده اند که از ایشون تشکر میکنیم.

 

همچنین شماره دوم مجله زمین نما را می توانید از لینک زیر دانلود کنید:

Zaminnama2-3D

کلیک و دانلود مجله

نوشته های مرتبط :

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • محمدشاه فروغ
    1396-04-25 6:32 ب.ظ

    سلام خدمت تان
    بعد خدمت عرض شود اینکه در زمان ما از سافت ویر بسیار غنی وکامل EARDAS جهت تحلیل و تفسیر عکس های هوایی استفاده میکردند که بسیار تخصصی و عالی تحلیل و تجزیه نموده و همخوانی با سافت ویر جی آی اس دارد. این سافت ویر انوی را تازه دیدم اما برتری ها و مزایای آن نسبت به ساوفت ویر که قبلا ذکر شد چیست؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up